Job 26 van 33


Report this listing

Solliciteren



Assistent manager stockbeheer Antwerpen Groenplaats


Functie

Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 10.000 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen!

Opdracht

De Assistant Manager Stockbeheer verzekert dat alle goederen die langs de receptie binnenkomen worden gecontroleerd op vlak van kwantiteit, kwaliteit en administratie. Hij/zij staat ook in voor de terugzending van goederen naar de depots en leveranciers. Hij/zij stelt de in de winkel te behandelen goederen ter beschikking van het front office team.
In deze functie rapporteer je aan de Back Office manager.

Verantwoordelijkheidsgebied

Receptie & Reserve

  • Je kent en voert de procedures van de receptie en de loss prevention perfect uit en je reageert onmiddellijk op een slechte werking daarvan.
  • Je controleert permanent de aantallen die worden geleverd via rechtstreekse levering met RF.
  • Je controleert permanent de kwaliteit van de centrale leveringen (temperatuur van de vrachtwagen, aantal paletten, ...) en je respecteert de koudeketen.
  • Je controleert het aantal colli en de paletten op basis van de leveringsbonnen en van de load close documenten.
  • Je stuurt de vereiste documenten dagelijks door naar de boekhouding.
  • Je voert retours en externe goederentransfers uit overeenkomstig de procedures.
  • Je neemt contact op met de Helpdesk Logistiek en je verzekert de verdere opvolging daarvan binnen de gestelde termijnen in geval van niet-conforme centrale leveringen.
  • Je valoriseert de verschillen die worden vastgesteld aan de receptie, je geeft de redenen daarvan op in Winstore en geeft deze door aan de boekhouding en aan je verantwoordelijke.


Scanning & Affichage

  • Je verzorgt de dagelijkse behandeling en scanning van breuk.
  • Je verzekert de price audits op basis van de bestaande planning en je brengt de nodige aanpassingen aan.
  • Je verwijdert de producten die uit assortiment gaan en verzamelt deze in een zone "alles moet weg".
  • Je analyseert de manco's in de afdeling om te beantwoorden aan de behoeften van de klant en dit op ieder moment van de dag.
  • Je maakt en plaatst de affiches en je brengt ook de gepaste balisage aan.
  • Je informeert de klant, toont hem de weg en geeft hem desgewenst aankooptips.
  • Je beheert de voorraden en bestellingen van het economaat van je team (scanning en affichering)
  • Je verzekert het beheer van de prijswijzigingen.
  • Je helpt met de codering van de facings tijdens de plaatsing van nieuwe plano's.

Jouw profiel

Profiel
  • Je hebt een eerste ervaring als winkelbediende, bij voorkeur ook in stockbeheer.
  • Je bent stipt en hecht veel belang aan orde en netheid.
  • Je bent klantgericht en service minded.
  • Je bent bereid te werken in een parttime en variabel uurrooster van maandag t.e.m. zaterdag tussen 6u en 20u (vrijdag 21u).

Aanbod

  • Een contract van onbepaalde duur.

  • Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen: maaltijdcheques, premies voor late uren, groepsverzekering, tussenkomst in je vervoerskosten (auto, fiets, openbaar vervoer), potentiële bijkomende bonus, kortingen op jouw boodschappen bij onze geïntegreerde Carrefour-winkels, voordelenprogramma met tal van kortingen bij partners op Ekivita Edenred,...

  • Geen werk op zondag, met uitzondering van enkele winkels op vrijwillige basis, hier hoort een hogere premie bij.

  • Opleiding op maat en bijzonder veel mogelijkheden voor doorgroei en loopbaanontwikkeling.

  • Een boeiende baan bij een van Europa's grootste retailers.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht